Aplikuj.pl
Gdańsk Nie podano

Payroll Team Manager z j. niemieckim (nowa rola, nowy dział)

Aplikuj.pl Gdańsk
Nie podano
Praca hybrydowa
Umowa o pracę

Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.

W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.

Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.

W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.

>


Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem liczącym kilkanaście osób, wyznaczanie priorytetów i motywowanie pracowników;
  • Nadzór nad realizacją złożonych usług kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami;
  • Planowanie pracy operacyjnej, kontrola jakości i zgodności procesów;
  • Optymalizacja zasobów i wdrażanych rozwiązań w obszarze payroll;
  • Identyfikacja i wdrażanie usprawnień w systemach płacowych i narzędziach;
  • Generowanie raportów HR, analiz i zestawień dla potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Doradztwo dla managerów w zakresie prawa pracy, procedur HR i warunków zatrudnienia;
  • Udział w inicjatywach rozwojowych i doskonaleniu usług kadrowo-płacowych.




>


Wymagania:
  • Znajomość niemieckiego prawa pracy i przepisów płacowych;
  • Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku menedżerskim w obszarze payroll dla podmiotów z Niemiec lub Austrii;
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1;
  • Doświadczenie w kompleksowej obsłudze procesów miesięcznych i rocznych (m.in. dane wejściowe, czas pracy, umowy cywilnoprawne, świadczenia, potrącenia);
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze lifecycle pracownika (onboarding, zmiany umów, offboarding);
  • Znajomość SAP - mile widziana;
  • Doświadczenie w projektach transformacyjnych i przejęciach procesów;
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane studia podyplomowe lub kursy specjalistyczne.


>




Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o bardzo ugruntowanej pozycji na rynku wkraczającej w międzynarodowe działania;
  • Możliwość realnego wpływu na kształt procesów i rozwój zespołu, dobranie członków zespołu;
  • Hybrydowy model pracy z biura w najdogodniejszej lokalizacji w Gdańsku;
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i dodatków płacowych (wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna + liczne dodatki);
  • Przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań;
  • Bardzo atrakcyjny pakiet relokacyjny (18 miesięcy finansowania mieszkania w Gdańsku).
>
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij