To stanowisko jest dedykowane wysoko jakościowej formie obsługi klienta w procesie poszukiwania nieruchomości. Głównym celem jest jakość a nie ilość (to nie jest praca Call Center).
Wymagamy:
- minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów)
- znajomości zasad profesjonalnej obsługi klienta
- dobrej dykcji i umiejętności pracy przez telefon
- znajomości warszawskiego rynku mieszkaniowego oraz topografii miasta
Mile widziane:
- znajomość podstawowych przepisów prawnych związanych z obrotem nieruchomościami
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- badanie i analiza potrzeb klienta związanych z poszukiwaniem nieruchomości
- obsługa klienta poszukującego nieruchomości (rynek pierwotny oraz wtórny) na terenie Warszawy i okolic
- dobieranie i prezentowanie (za pomocą maila) ofert spełniających oczekiwania klienta
- regularnym kontaktem z klientem poszukującym
Oferujemy:
- najlepszą atmosferę pracy,
- umowę zlecenie i konkurencyjne warunki zatrudnienia,
- po okresie wdrożenia, docelowo praca 100% zdalna,
- wygodne i designersko urządzone biuro przy metrze Wierzbno,
- codziennie super zaopatrzoną kuchnię (nawet w świeże i zdrowe przekąski),
- system benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia)
Tylko osoby zainteresowane i jednocześnie spełniające nasze wymagania prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).