Jako Opiekun/Opiekunka Klienta będziesz się zajmować:
- utrzymywaniem pozytywnych relacji z Klientami oraz bieżącym reagowaniem na ich potrzeby,
- kontrolą poprawności realizacji zamówień i obsługą reklamacji,
- bieżącą komunikacją telefoniczną, mailową oraz reagowaniem na opinie Klientów.
Twoje obowiązki:
- wsparcie Klienta wszystkimi kanałami komunikacji (telefon, mail, czat, komunikator),
- proaktywną komunikację z Klientem (monitorowanie etapów realizacji zamówień, przesyłek w celu identyfikowania, rozwiązywania i zapobiegania potencjalnym problemom),
- dbałość o wizerunek firmy i wysoką jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami.
Oferujemy:
- najlepszą atmosferę pracy,
- umowa zlecenie (mile widziany status studenta),
- możliwość rozwoju bazującą na pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami e-commerce,
- system benefitów ( m. in. karta MultiSport, rabaty pracownicze, premie świąteczne, bony urodzinowe, konkursy),
- prace w nowoczesnym biurze na terenie Poznania.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w dziale obsługi klienta (obsługa telefoniczna i mailowa),
- gotowość do pracy w trybie zmianowym w ramach godzin 08:00-20:00 (pięć dni w tygodniu),
- duża odporność na stres,
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
- gotowość do szybkiego reagowania i przyjmowania dużej ilości informacji w krótkim czasie,
- mile widziane - zainteresowanie branżą zoologiczną 🙂,
- życzliwy stosunek do świata, ludzi i zwierząt 🐶 🐱
Zainteresowane osoby proszę o wysłanie prywatnej wiadomości 😃