CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Obsługa Infolinii z językiem angielskim i polskim - praca od zaraz!

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca
Umowa zlecenie

CCIG to jedna z największych organizacji w branży Call Center w Polsce. Wraz z rozwojem Działu Multilingual w siedzibie w Warszawie poszukujemy osób, które znają język angielski i chciałyby rozwijać swoje umiejętności jako Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży technologicznej.

Zaaplikuj do nas już dziś!


Twoje zadania:

  • odbieranie połączeń przychodzących oraz mailowa w języku angielskim i polskim,
  • informowanie klientów o specyfikacji urządzeń i dostępności produktów z branży biotechnologicznej,
  • przyjmowanie zwrotów, reklamacji, itp.

Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość języka polskiego,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • komunikatywność, cierpliwość, otwartość, łatwość nawiązywania relacji,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • gotowość do pracy w godzinach pn-pt 9.00 - 17.00 od zaraz!

Oferujemy Ci w zamian:

  • Pakiet szkoleniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Wsparcie kadry managerskiej,
  • Realną możliwość rozwoju w strukturze firmy,
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym.