CCIG to jedna z największych organizacji w branży Call Center w Polsce. Wraz z rozwojem Działu Multilingual w siedzibie w Warszawie poszukujemy osób, które znają język angielski i chciałyby rozwijać swoje umiejętności jako Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży technologicznej.
Zaaplikuj do nas już dziś!
Twoje zadania:
- odbieranie połączeń przychodzących oraz mailowa w języku angielskim i polskim,
 - informowanie klientów o specyfikacji urządzeń i dostępności produktów z branży biotechnologicznej,
 - przyjmowanie zwrotów, reklamacji, itp.
 
Nasze oczekiwania:
- biegła znajomość języka polskiego,
 - znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
 - komunikatywność, cierpliwość, otwartość, łatwość nawiązywania relacji,
 - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
 - gotowość do pracy w godzinach pn-pt 9.00 - 17.00 od zaraz!
 
Oferujemy Ci w zamian:
- Pakiet szkoleniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
 - Atrakcyjne wynagrodzenie,
 - Wsparcie kadry managerskiej,
 - Realną możliwość rozwoju w strukturze firmy,
 - Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym.