CCIG to jedna z największych organizacji w branży Call Center w Polsce. Wraz z rozwojem Działu Multilingual w siedzibie w Warszawie poszukujemy osób, które znają język angielski i chciałyby rozwijać swoje umiejętności jako Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży technologicznej.
Zaaplikuj do nas już dziś!
Twoje zadania:
- odbieranie połączeń przychodzących oraz mailowa w języku angielskim i polskim,
- informowanie klientów o specyfikacji urządzeń i dostępności produktów z branży biotechnologicznej,
- przyjmowanie zwrotów, reklamacji, itp.
Nasze oczekiwania:
- biegła znajomość języka polskiego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- komunikatywność, cierpliwość, otwartość, łatwość nawiązywania relacji,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- gotowość do pracy w godzinach pn-pt 9.00 - 17.00.
Mile widziany status studenta.
Oferujemy Ci w zamian:
- Pakiet szkoleniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Wsparcie kadry managerskiej,
- Realną możliwość rozwoju w strukturze firmy,
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym.