Do naszego zespołu poszukujemy konsultanta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta na infolinii najbardziej znanego sklepu z artykułami RTV/AGD.
Zadania na projekcie:
- odbieranie połączeń
- obsługa Klienta zgodnie ze standardami
- budowa i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami firmy
- raportowanie na bieżąco wyników pracy
- doradztwo w zakupach
- obsługa reklamacji
Wymagania:
- pozytywne nastawienie
- umiejętności swobodnej komunikacji
- wysoka kultura osobista
- dyspozycyjności podczas 5-dniowego pakietu wdrożeniowego
- dyspozycyjności do pracy min. 25h tyg w przedziale godzinowym 8-20 (pon-sob)
Oferujemy:
- elastyczny grafik - nie musisz się martwić o to jak połączyć naukę z pracą
- stabilne wynagrodzenie oparte na stawce podstawowej + premie uzależnione od jakości rozmów/sprzedaży
- pełen pakiet wdrożeniowy, które w 100% przygotuję Cię do Twojej roli!
- pracę w samym sercu miasta - obok Galerii Łódzkiej
- stabilne warunki oraz atrakcyjny i wysoki systemem motywacyjny
- możliwość rozwoju - z Nami zajdziesz wysoko!
Zapraszamy do aplikacji!