Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group. CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce.
Studencie, Studentko!
Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych poszukujemy osób posługujących się językiem polskim i angielskim.
Twoje zadania:
- Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i j.angielskim;
- Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim;
- Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych;
- Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
- Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 i języka angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
- Dyspozycyjność minimum 140h miesięcznie w godzinach pracy projektu (infolinia anglojęzyczna pracuje w systemie trzyzmianowym 24h/7);
- Umiejętność współpracy w grupie - stawiamy na wzajemną pomoc i wsparcie;
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy w zamian:
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny;
- Dwie wypłaty w miesiącu;
- Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
- Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.