W Droplabs tworzymy oprogramowanie, które klienci z branży aquaparków, parków rozrywki, wycieczek i atrakcji używają do sprzedaży biletów na własnych stronach internetowych. Dynamicznie się rozwijamy – na rynku jesteśmy od pięciu lat, a zaufało nam już kilkaset firm, m.in. Tatrzański Park Narodowy, Park Wodny w Krakowie, Chochołowskie Termy czy Kopalnia Soli Bochnia. Klienci doceniają nasz produkt i usługi - NPS to 9 na 10.
Aktywnie rozwijamy produkt oraz zwiększamy liczbę klientów. Chcemy by osoba, która dołączy do działu sprzedażowego pozyskiwała nowych klientów oraz dbała o utrzymywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami.
Twój zakres obowiązków:
- Proaktywne pozyskanie nowych Klientów
- Kompleksowe prowadzenie wielokanałowego procesu sprzedaży poprzez spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile
- Przygotowywanie prezentacji systemu na spotkania handlowe
- Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych
- Współpraca z działem marketingu w prowadzeniu kompleksowego procesu pozyskania klienta
- Cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w prowadzeniu rozmów z Klientem przez telefon - minimum rok
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Łatwość uczenia się i przyswajania nowej wiedzy - zapewnimy Ci wsparcie i wszystkiego Cię nauczymy- ale musisz CHCIEĆ
- Skuteczność w finalizowaniu projektów handlowych poparta osiąganymi dotychczas wynikami
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Swobodne posługiwanie się w codziennej pracy komputerem (Google Workspace)
- Znajomość założeń sprzedaży doradczej, będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- Pracę w zgranym i ambitnym zespole
- Wynagrodzenie stałe + prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników
- Umowę zlecenie lub B2B
- Możliwość pracy w elastycznym grafiku godzinowym
- Hybrydowy model pracy (częściowo na HO)
- Możliwość awansu w strukturze działu / firmy
- Szkolenia z zakresu technik handlowych
- Praca w szybko rozwijającej się firmie – rośniemy kilkukrotnie rok do roku.
- Praca, która na Twoich oczach przekłada się na rozwój firmy i digitalizację branży rekreacyjno-turystycznej!
- Onboarding wraz z wyznaczeniem ścieżki rozwoju
Mile widziane
- Znajomość rynku turystyki i/lub rekreacji, szczególnie pod kątem B2B.
- Doświadczenie w umawianiu spotkań w branży B2B