Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Młodszy Specjalista ds. wsparcia partnera biznesowego - język angielski

Praca
nie podano
Zdalnie
Zadania
  • Codzienne wsparcie klientów biznesowych internetowej platformy zakupowej w języku angielskim za pośrednictwem e-mailowym i chat’u – stanowisko backoffice’owe
  • Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta
  • Realizowanie celów projektowych i zespołowych
Co zyskujesz?
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, która podpisywania jest pierwszego dnia szkolenia wdrażającego
  • Pracę na pełen etat w trybie zdalnym
  • Możliwość rozwoju umiejętności językowych
  • Profesjonalne szkolenie wdrażające
  • Jasną i czytelną ścieżkę rozwoju zawodowego i systemu premiowego oraz realną możliwość awansu
  • Zróżnicowany pakiet świadczeń dodatkowych
  • Bony zniżkowe na zakupy na platformie internetowej
  • Konkursy z nagrodami, bilety na imprezy kulturalne, upominki urodzinowe, świeże owoce i wiele innych
  • Partnerskie relacje, szacunek i świetną atmosferę
Czego oczekujemy?
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. C1/C2)
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel’a) oraz Google Docs
  • Skrupulatności i samodzielnej organizacji pracy
  • Kreatywności w rozwiązywaniu problemów
  • Dobrego radzenia sobie w pracy pod presją czasu
  • Pozytywnego nastawienia i komunikatywności
  • Sprawnej obsługi komputera i szybkości w wyszukiwaniu informacji
  • Otwartości na potrzeby klienta, odpowiedzialności i zaangażowania
  • Umiejętności budowania relacji z marką i partnerem biznesowym
Aplikuj teraz