R-SOFT STUDIO to dynamicznie rozwijająca się lubelska firma IT zajmująca się wytwarzaniem specjalistycznego oprogramowania oraz szeroko pojętymi usługami IT. W swojej ofercie posiadamy oprogramowanie oparte na najnowszych rozwiązaniach, które jest dedykowane dla instytucji publicznych oraz klientów biznesowych, którzy chcą podnieść efektywność zarządzania procesami oraz wspierać system jakości świadczonych usług. Kompleksowo obsługujemy naszych klientów oferując usługi IT oraz konsulting w zakresie projektów.
Opis stanowiska:
- Obsługa Service Desk (I i II linia wsparcia)
- Analiza wymagań Klienta oraz kreowanie wizji produktu na podstawie określonych potrzeb
- Wdrażanie rozwiązań informatycznych – w tym szkolenia w zakresie obsługi danego systemu
- Instalacja i kastomizacja wdrażanych rozwiązań, w tym konfiguracja środowiska produkcyjnego i testowego
- Opracowywanie dokumentacji technicznej, wdrożeniowej i produktowej
- Wsparcie w bieżącej eksploatacji systemów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość środowisk: Linux, MS Windows (stacje robocze), Android,
- Dyspozycyjność do pracy w godzinach 08:00-16:00
Oraz:
- Zdolność analitycznego myślenia
- Odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista
- Samodzielność, zaangażowanie i kreatywność w działaniu
- Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy zespołowej i planowania pracy
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub B2B po okresie próbnym
- Adekwatne do zaangażowania i efektywności wynagrodzenie
- Brak dress codu
- Pracę w trybie Home Office przez 1 - 2 dni w tygodniu zależnie od uwarunkowań biznesowych i innych
- Nowoczesne biuro w centrum miasta
- Nielimitowany rozwój kompetencji twardych i miękkich
CV prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest R-Soft Studio Sp. z o.o.