Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 października 2019. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Kraków
nie podano

Flotman Sp. z o.o. to jeden z liderów w branży systemów lokalizacji GPS i zarządzania flotą (Big Data/IoT). Firma odnosi sukcesy dzięki zaangażowaniu osób, które tworzą spółkę. Poszukujemy utalentowanych i pełnych zapału do pracy specjalistów, którzy razem z nami będą budować firmę. W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy osoby, która będzie współtworzyła nasz dział obsługi klienta.

OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:


  • bieżącą obsługę Klientów biznesowych w ramach zgłaszanych problemów technicznych,
  • rejestrację zgłoszeń serwisowych oraz monitorowanie ich przebiegu,
  • konfigurację urządzeń zgodnie z przyjętymi zasadami,
  • weryfikację poprawności montaży,
  • umawianie montaży i serwisów.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:


  • doświadczenia w obsłudze klienta,
  • wykształcenia wyższego (lub studenci IV i V roku),
  • dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, organizacyjnych i analitycznych,
  • silnej motywacji do pracy, zaangażowania i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, A OTRZYMASZ:


  • możliwość rozwoju w strukturach naszej Firmy i pracy przy dużych, ciekawych projektach,
  • możliwość pracy z największymi firmami w Polsce,
  • konferencje i szkolenia,
  • umowę o pracę,
  • pracę w młodym, profesjonalnym zespole.

DODATKOWO:


  • imprezy integracyjne,
  • słodkie piątki lub owocowe środy,
  • prywatną opiekę medyczną LUX-MED,
  • kartę Multisport.


Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×