Pracodawca:
Grafton Sp. Z o.o.
Opis stanowiska:
Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży AGD, poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy specjalista ds. sprzedaży i obsługi posprzedażowej Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329
Zadania:
Zadania na stanowisku:
- Wsparcie działu sprzedaży oraz obowiązki back office - w proporcji podziału czasu pracy około 50%/ 50%.
- Bieżąca współpraca z Klientami i innymi działami w firmie
- Wsparcie administracyjne (scany i archiwizacja dokumentów), przekazanie klientowi aktualnej oferty i certyfikatów; obsługa korespondencji od klientów
- Aktualizacja projektów i bazy klientów
- Sprawdzenie/weryfikacja stanów magazynowych
- Zamawianie towarów u dostawców sprzętu
- Koordynacja dostaw do odbiorców końcowych we współpracy z handlowcami
- Koordynowanie działań dot. obsługi serwisowej we współpracy z działem serwisu i handlowcami
- Przygotowanie zleceń sprzedaży i faktur
- Nadzór i zarządzanie partnerskim programem rabatowym
- Wsparcie zespołu sprzedaży w zakresie przygotowywania ofert i dokumentacji
- Bezpośredni kontakt z klientami celem sprzedaży urządzeń profesjonalnych w zakresie zleconym przez przełożonego (Inside Sales)
- Przeprowadzanie badań rynku (ankietowe i telefoniczne) zleconych przez dział marketingu. Opracowywanie wyników badań
Wymagania:
Wymagania na stanowisku:
- 6-miesięczne doświadczenie w pracach administracyjnych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B1+/B2
- Znajomość systemu SAP
- Dokładność, rzetelność, skrupulatność
- Umiejętności obsługi MS Office
- Umiejętności nieszablonowego myślenia i rozwiązywania problemów
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub biznesowe- mile widziane
Oferujemy:
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 6 miesięcy (zastępstwo)
- Benefity: Multisport
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Lokalizacja miejsca pracy Warszawa Mokotów
- Pracę w trybie hybrydowym
- Biznesowe godziny pracy
- Pracę w zgranym i wspierającym zespole
O pracodawcy:
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.
W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.
Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.
W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.