Jeśli lubisz kontakt z Klientem i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze rynków finansowych dołącz do TMS Brokers,który należy do grupy OANDA, światowego lidera obrotu instrumentami finansowymi.
Jesteśmy najbardziej doświadczonym domem maklerskim w Polsce, który oferuje usługi finansowe oparte na technologii informacyjnej (FinTech). Dajemy inwestorom intuicyjne narzędzia do handlu na walutach, surowcach, indeksach giełdowych, akcjach i kryptowalutach. Dzięki aplikacji mobilnej TMS Brokers inwestycje na globalnych rynkach są zawsze pod ręką!
Twój zakres obowiązków:
- Codzienny telefoniczny kontakt z potencjalnymi Klientami dotyczący oferty Domu Maklerskiego (wewnętrzna baza kontaktów).
- Edukacja Klientów w zakresie zasad funkcjonowania rynków finansowych oraz naszyh produktów.
- Dokumentowanie bieżącej komunikacji z Klientami w systemie wewnętrznym.
- Wsparcie Doradców Klienta w bieżącej pracy.
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie, jesteśmy otwarci dla studentów, ale powinieneś być w stanie pracować w pełnym wymiarze godzin.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Wcześniejsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość rynków finansowych lub pasja do handlu na rynku Forex, giełdowym i kryptograficznym mile widziana.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Dobre umiejętności organizacyjne.
To oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premie, które dadzą Ci wpływ na poziom zarobków.
- Zdobycie wiedzy i praktycznego doświadczenia na rynkach finansowych.
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach organizacji.
- Pracę w młodym i pozytywnym zespole specjalistów.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna oraz karta Multisport).