LiveKid– krakowski startup, składający się ze zgranego zespołu tworzącego od ponad 2 lat innowacyjną aplikację mobilną do zarządzania żłobkami i przedszkolami, z której na co dzień korzysta już ponad 1000 placówek w Polsce. Obecnie jesteśmy liderem na rynku z apetytem na więcej!
Główne zadania na stanowisku:
- telefoniczny kontakt z klientami
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- umawianie prezentacji aplikacji on-line
Wymagania:
- komunikatywność, duża otwartość i umiejętność negocjacji
- łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientem
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- zorientowanie na sukces
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
Mile widziane:
- znajomość usług IT oraz rozwiązań oferowanych w branży edukacyjnej
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia
- niekorporacyjne, środowisko pracy
- startupową atmosferę z dużą transparentnością i płaską strukturą organizacyjną
- wyjścia integracyjne, piątkowe świętowanie sukcesów przy pizzy i piwie
- postindustrialne loftowe biuro w centrum Krakowa (Krakusa 11)
Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś wielkiego!