Obowiązki:
Kontakt z partnerami handlowymi i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów w zakresie obsługi posprzedażowej (m.in. przetwarzanie reklamacji oraz przygotowanie dokumentacji)
Obsługa zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami operacyjnymi, w tym kontakt z współpracownikami z oddziałów firmy na terenie całej Europy
Przygotowywanie porównań i analiz oraz rekomendowanie rozwiązań w ramach przydzielonych projektów
Wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznej lub mailowej)
Mile widziana wiedza z zakresu techniki samochodowej i eksploatacji pojazdów oraz umiejętność sporządzania wycen wartości pojazdów
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel
Co my możemy zaoferować Tobie?
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz rozwoju w ramach struktur firmy
Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie i wiele więcej)
Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę
Brzmi interesująco? Prześlij nam swoje CV!