Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
telefonicznej obsłudze Klientów Biura Maklerskiego w zakresie transakcyjnym i informacyjnym,aktywnym oferowaniu produktów Biura Maklerskiego,obsługa dokumentacji,prowadzenie korespondencji z Klientami.Wymagania
Jeśli jesteś osobą, która:
chce poznać rynek kapitałowy,posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,ma dobrą dykcję,cechuje się dokładnością i rzetelnością,Twoim dodatkowym atutem jest:
orientacja w ofercie biur maklerskich,zainteresowanie rynkami finansowymi,doświadczenie w pracy w Call Center lub Biurze Maklerskim.Oferujemy
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo na pełny etat lub część etatu,pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,elastyczne godziny pracy,możliwości dalszego rozwoju w Biurze Maklerskim,dofinansowanie do benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna) oraz możliwość udziału w konkursach wewnętrznych i licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje.