Szwajcarka sp. z o.o.
Warszawa Nie podano

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i pomocy technicznej

Szwajcarka sp. z o.o. Warszawa
Nie podano
Praca
Umowa B2B, umowa zlecenie

Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Młodszego specjalisty ds. obsługi klienta i pomocy technicznej.

Zadania:

  • utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z klientem.
  • obsługa systemów do zamówień.
  • obsługa zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych.
  • przygotowanie dokumentów rozliczeniowych.
  • inne prace biurowe.

Wymagania:

  • status studenta.
  • umiejętność jasnego, uprzejmiego i zwięzłego komunikowania się w mowie i piśmie.
  • empatia i cierpliwość.
  • doświadczenie w obsłudze klienta.
  • obsługa komputera (w tym MS Word i MS Excel w stopniu bardzo dobrym).
  • komunikatywność.
  • umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • pracę w miłej i uprzejmej atmosferze.
  • stałe godziny pracy (pn-pt 7-15 lub 8-16).
  • codziennie darmowy posiłek (obiad).
  • możliwość awansu.

Praca stacjonarna w biurze w budynku Klif Tower (ul. Okopowa 58/72).

CV proszę wysyłać na adres e-mail: kadry@szwajcarka.pl w Temacie wpisując: "Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i pomocy technicznej".

Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij