Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Młodszego specjalisty ds. obsługi klienta i pomocy technicznej.
Zadania:
- utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z klientem.
- obsługa systemów do zamówień.
- obsługa zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych.
- przygotowanie dokumentów rozliczeniowych.
- inne prace biurowe.
Wymagania:
- status studenta.
- umiejętność jasnego, uprzejmiego i zwięzłego komunikowania się w mowie i piśmie.
- empatia i cierpliwość.
- doświadczenie w obsłudze klienta.
- obsługa komputera (w tym MS Word i MS Excel w stopniu bardzo dobrym).
- komunikatywność.
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- pracę w miłej i uprzejmej atmosferze.
- stałe godziny pracy (pn-pt 7-15 lub 8-16).
- codziennie darmowy posiłek (obiad).
- możliwość awansu.
Praca stacjonarna w biurze w budynku Klif Tower (ul. Okopowa 58/72).
CV proszę wysyłać na adres e-mail: kadry@szwajcarka.pl w Temacie wpisując: "Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i pomocy technicznej".