Opis oferty
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.
Dlaczego My?
- wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe, z obsługi Klienta i sprzedażowe
- elastyczny grafik pracy w systemie zmianowym
- dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania
- pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze
- wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
- komfortowe biuro w Krośnie
- stałe podnoszenie kompetencji przez udział w coachingach i szkoleniach
- rozwój w branży IT
- możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych
Kogo poszukujemy?
- posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
- masz dobrą dykcję
- znasz dobrze zasady pisowni
- swobodnie poruszasz się w Internecie
Jakie będą Twoje zadania?
- udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom
- obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat
- oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów