Dołącz do Edoo – pioniera edukacji językowej online!
Od 2007 roku Edoo kształtuje przyszłość edukacji językowej w Polsce, tworząc środowisko, gdzie pasja do nauki i innowacyjność idą w parze. To historie ponad 30.000 naszych uczniów, którzy dzięki Edoo znalazło lepszą pracę, zbudowało pewność siebie w kontaktach z ludźmi z innych krajów lub spełniło marzenia o rozwoju osobistym. To także niesamowite zespoły, które ich obsługują i tworzą nowe rozwiązania edukacyjne. To ponad 300 wspaniałych lektorów Edoo z różnych stron świata, którzy wierzą w moc edukacji w zmienianiu życia!
Klienci wybierają Edoo, ponieważ nie jesteśmy zwykłą szkołą językową ❤️. Dla naszych Uczniów:
- Personalizujemy naukę - uczymy tylko 1:1, tworząc osobiste ścieżki nauczania.
- Oszczędzamy czas - uczymy tylko online.
- Pomagamy osiągnąć cele - dobierając odpowiednie narzędzia.
🌟 Twoje kluczowe zadania:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Edoo.
- Telefoniczne umawianie darmowych i niezobowiązujących lekcji próbnych. W Edoo to zespół marketingu dba o pozyskiwanie klientów i rozwijanie rynku 😊
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach CRM.
🌟 Twoje kompetencje:
- Naturalne zdolności komunikacyjne, dzięki którym z łatwością nawiążesz kontakt z naszymi Klientami, co ułatwi Ci efektywną obsługę i umawianie lekcji próbnych.
- Umiejętność słuchania i rozumienia potrzeb naszych Klientów, dzięki czemu doradzisz, który kurs będzie najbardziej odpowiedni.
- Uśmiech podczas rozmowy telefonicznej – to słychać, że uśmiechasz się przez telefon, dzięki czemu budujesz zaufanie klienta już od pierwszego kontaktu.
🌟 Nasze wymagania:
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze telefonicznej i mailowej.
- Mile widziane doświadczenie przy sprzedaży kursów online.
- Status studenta.
🌟 Aplikuj, jeśli podzielasz nasze wartości:
- Nastawienie na rozwój osobisty i doskonalenie procesów (Growth 🚀)
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania (Ownership 💡)
- Umiejętność otwartej komunikacji i współpracy (Trust 🤝)
- Zorientowanie na potrzeby Uczniów (Customer First 👱)
🌟 Co da Ci praca w Edoo?
- Dzięki płaskiej strukturze będziesz miał możliwość realizacji własnych pomysłów i współtworzenia innowacyjnego środowiska edukacyjnego w Polsce i na rynkach zagranicznych.
- Znajdziesz się w miejscu, gdzie wzajemna pomoc i otwarta komunikacja są fundamentem naszej kultury, dzięki czemu szybko poczujesz się jak w domu.
- Dołączysz do organizacji, która dynamicznie rośnie.
- Będziesz mieć możliwość dzielenia się swoimi pomysłami i uczenia się od innych członków zespołu oraz zewnętrznych ekspertów.
🌟 Wynagrodzenie i warunki pracy:
- Wynagrodzenie podstawowe (30,50 zł brutto / godzina na umowie zlecenia) + premia od wyników.
- Forma współpracy: umowa zlecenia.
- Praca stacjonarna w biurze w centrum Krakowa w godzinach od 13:00 do 21:00.
- Umowa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia.
🌟Jak wygląda proces rekrutacji w Edoo:
- Na początku prosimy Cię o złożenie swojej aplikacji.
- Jeśli uznamy, że spełniasz nasze kryteria, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie abyś krótko opowiedział nam o sobie i dowiedział się więcej o pracy w Edoo (10-15 minut).
- W terminie do 10 dni podejmiemy decyzję, czy spełniasz nasze oczekiwania i jeśli tak, to zaprosimy Cię na dłuższe spotkanie (około godziny), na którym będziemy mogli lepiej się poznać, a także zweryfikujemy Twoje kompetencje. W przypadku decyzji negatywnej także otrzymasz od nas informację.
- Jeśli uznamy, że chcemy kontynuować rekrutację z Twoim udziałem, a Ty uznasz, że to co od nas usłyszałeś podoba Ci się, spotkamy się jeszcze raz, aby rozmawiać bardziej szczegółowo o naszej współpracy. Ta rozmowa pozwoli obydwu stronom podjąć decyzję o współpracy.
Podoba Ci się oferta Edoo? To działamy!