AJA Media Sp. z o.o. poszukuje osoby ze statusem studenta, która chciałaby rozwijać się na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Marketingu Internetowego.
Kogo szukamy?
- studentki lub studenta
- który na pracę mógłby przeznaczyć minimum ½ etatu, a minimalna ilość godzin pracy w tygodniu to 20 (czas pracy jest elastyczny, dopasowujesz go do zajęć na uczelni)
- który szuka pracy na długo (większość pracowników jest z nami już ponad 5 lat)
- który zna język angielski w stopniu komunikatywnym (w tym języku będziesz się kontaktował mailowo z naszymi niektórymi klientami, większość mówi i pisze po polsku więc będą to sporadyczne sytuacje)
- który interesuje się marketingiem internetowym, w szczególności afiliacyjnym (ale nie jest to konieczne do rozpoczęcia pracy, mamy nadzieję, ze zainteresujemy Cię nim w trakcie zatrudnienia ;) )
- który posiada konto w mediach społecznościowych (FB, IG, mile widziany TikTok lub Twitch) i z niego korzysta (znajomość social media wpłynie na szybsze poznanie zasad marketingu społecznościowego)
- który chciałby rozwijać się na wielu płaszczyznach: zarówno w marketingu społecznościowym (FB, IG, TikTok, YT, Twitch), jak i w content marketingu i SEO (pisanie artykułów na bloga LeadStar czy artykułów na zewnętrzne blogi) i marketingu afiliacyjnym
- dla którego praca zespołowa nie stanowi problemu (oczywiście z jasno ustalonymi zadaniami, obowiązkami i odpowiedzialnością każdej z osób z zespołu)
Czego oczekujemy?
- znakomitej organizacji pracy własnej i nieprzekraczania deadline’ów
- dokładności i staranności w wykonywaniu zadań (wyznajemy zasadę „drugiej pary oczu” czyli sprawdzaniu po sobie wykonanych zadań – jednak im bardziej dokładny/dokładna będziesz, tym bardziej się usamodzielnisz i będziesz pracować efektywniej i lepiej)
- umiejętności planowania i analitycznego myślenia, wyciągania wniosków ze swojej dotychczasowej pracy, ciągłego jej usprawniania i optymalizacji oraz umiejętności łączenia faktów (od różnych osób, z różnych źródeł, w jedną całość)
- umiejętności pracy pod presją czasu (jeśli należysz do osób, które im więcej mają obowiązków, tym lepiej potrafią się zorganizować i lepiej pracują, to ten punkt dotyczy właśnie Ciebie)
- lekkiego pióra (lub chęci nabycia tej umiejętności)
- kreatywności i ciągłego wymyślania nowych pomysłów i usprawnień w naszej pracy (domeną naszej firmy jest ciągła optymalizacja)
- zdolności do szybkiego uczenia się – jeśli do tej pory nie miałeś/miałaś styczności z marketingiem internetowym, to w ciągu 2 miesięcy od rozpoczęcia pracy przyswoisz ogromną dawkę wiedzy (nie uczą tego na studiach ;) )
Jakie będą Twoje obowiązki?
- wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych wydawców do współpracy (poprzez e-mail, LinkedIn i inne platformy społecznościowe)
- kontakt z aktualnymi i nowo-pozyskanymi wydawcami (korespondencja głównie elektroniczna, czasami telefoniczna)
- przygotowywanie wycen kampanii reklamowych (na podstawie danych historycznych lub danych od wydawców - tutaj przyda się analityczne myślenie)
- jeśli masz wiedzę na temat prowadzenia kanału na TikTok, to do twoich obowiązków będzie należało również prowadzenie kanału LeadStar na TikTok
- jeśli masz wiedzę na temat prowadzenia kanału na Twitch lub znasz środowisko osób prowadzących kanały na Twitch, to do twoich obowiązków będzie należało również pozyskiwanie wydawców działających na Twitch
- kontrola i aktualizacja informacji o produktach/usługach z kampanii reklamowych (sprawdzasz aktualność opisów kampanii reklamowych i aktualizujesz je, jeśli jest taka potrzeba)
- wsparcie w prowadzeniu bloga LeadStar (pisanie artykułów, pomysły na nowe artykuły, chęć rozwoju swojej wiedzy na temat SEO i wdrażanie jej w pracy)
- bieżąca współpraca z pozostałymi działami spółki
- wsparcie obecnych pracowników Działu Marketingu
Co oferujemy?
- pełne przeszkolenie z Twoich obowiązków
- umowę zlecenie ze stawką godzinową
- pracę hybrydową (zdalne piątki po okresie próbnym ;) ) w naszym biurze na osiedlu Albertyńskim w Krakowie
- długoterminowe zatrudnienie
- miłą atmosferę pracy w dynamicznym i dobrze zorganizowanym zespole
- imprezy firmowe, wspólne Burger Day / Pizza Day
- elastyczny czas pracy (dopasowany do grafiku studenta)
- znakomitą perspektywę rozwoju i pozyskania ważnego doświadczenia – poznasz wszystkie tajniki marketingu internetowego, od podszewki
- coroczny budżet na szkolenia spoza firmy (jeśli chcesz się rozwijać, szukasz szkolenia, które Ci w tym pomoże, firma go opłaca, a Ty się rozwijasz)
Zatrudnienie: możliwe od zaraz.
Praca: hybrydowa - zdalne piątki po okresie próbnym (nasze biuro mieści się na osiedlu Albertyńskim w Krakowie).
Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzonej rekrutacji jest AJA Media Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach (40-019) przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 29/9, NIP 9542758519 – dalej „Administrator”. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: rekrutacja@leadstar.pl.
Administrator nie wyznaczył Inspektora ochrony danych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane - w zakresie, w jakim Pan/Pani je do nas przekaże - w celu:
a) udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”),
b) udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych na różne stanowiska, jeżeli wyraził/a Pan/Pani na to odrębną zgodę – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia,
c) dochodzenia i obrony przed roszczeniami związanymi z rekrutacją – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Wyrażenie zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w obecnym procesie rekrutacyjnym. Zgoda, o której mowa w poprzednim zdaniu, może zostać cofnięta w każdej chwili bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prosimy o nieprzekazywanie nam podczas procesu rekrutacji żadnych danych wrażliwych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia.
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane:
a) do czasu zakończenia rekrutacji na dane stanowisko – w przypadku kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni przez Administratora oraz którzy nie zostali zaproszeni na rozmowy rekrutacyjne,
b) przez okres 3 lat od czasu zakończenia rekrutacji – w przypadku kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni przez Administratora, a którzy zostali zaproszeni na rozmowy rekrutacyjne, w związku z ewentualnym dochodzeniem i obrony przed roszczeniami,
c) przez okres 3 lat – w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych i tej zgody wcześniej nie cofnęli,
d) do czasu cofnięcia zgody – w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
Przewidywane kategorie odbiorców danych: kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu, podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne oraz podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wycofania zgody (jeśli została wyrażona), a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.