Opis stanowiska
Do Twoich zadań należeć będzie:
- realizacja strategii marketingowej dla zarządzanych produktów ubezpieczeniowych,
- tworzenie komunikacji produktowej we współpracy z agencjami zewnętrznymi,
- aktywacja akcji promocyjnych we współpracy z wewnętrznym działem sprzedaży i produktu,
- bliska współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach dystrybucji bancassurance i affinity,
- analiza klienta oraz monitoring prowadzonych działań promocyjnych w celu maksymalizacji wyników biznesowych,
- zarządzanie budżetem marketingowym, dedykowanym powierzonej kategorii produktowej,
- udział w powierzonych interdyscyplinarnych projektach firmy.
Wymagania
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
- jesteś studentem ostatnich lat lub ukończyłeś studia, (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia),
- posiadasz min roczne doświadczenie w pracy w dziale marketingu,
- miałeś możliwość pracy w obszarze marketingu B2B,
- posiadasz umiejętności analityczne w połączeniu z rozumieniem środowiska biznesowego,
- potrafisz pracować w zespole i pomiędzy działami (cross-funkcyjnie),
- jesteś doskonałym organizatorem, kreatywnym, zaangażowanym i skutecznym w działaniu,
- swobodnie mówisz i piszesz w języku angielskim,
- doświadczenie w obszarze finansowym lub ubezpieczeniowym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- współpracę w ramach umowy na zastępstwo,
- pracę w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce, wchodzącej w skład międzynarodowej Grupy,
- dużą samodzielność w działaniu, ale też wsparcie zespołu,
- mnóstwo wyzwań i możliwość rozwoju,
- benefity obejmujące m.in.: opiekę medyczną Medicover, kartę Multisport, atrakcyjną ofertę ubezpieczeń Warty,
- pracę w świetnej lokalizacji w biurze w śródmieściu (choć teraz głównie pracujemy zdalnie :)).