Wsparcie teamu w planowaniu i zakupie mediów na potrzeby prowadzonych kampanii
Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją
Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników w Excelu
Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i zakupu mediów.
Oczekiwania:
Umiejętność analitycznego myślenia oraz operowania liczbami
Swobodne korzystanie z pakietu MS Office, w szczególności Excela (korzystanie z tabeli przestawnej, formuł: sortowanie, filtrowanie, suma, wyszukaj pionowo)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B1).
Zapewniamy:
Wsparcie ekspertów mediowych na każdym etapie wdrożenia
Jasno określoną ścieżkę kariery – przejrzyste zasady procesu awansowania
Model pracy hybrydowej (nasze biuro znajduje się w Warszawie w Centrum Praskim Koneser).
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.