Marketing & Business Development Assistant

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 marca 2020. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
nie podano
Warszawa

TPA to międzynarodowa grupa konsultingowa oferująca kompleksowe usługi doradztwa biznesowego w 12 państwach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

W Polsce TPA należy do największych firm doradczych. Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, doradztwa transakcyjnego, audytu finansowego, corporate finance, outsourcingu księgowego i administracji płacowej, doradztwa inwestycyjnego w zakresie nieruchomości, a także doradztwa personalnego. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą od 2018 r. oferujemy pod marką Baker Tilly Woroszylska Legal.

Jako członek Baker Tilly International, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

Jeśli chcesz:

  • współpracować przy tworzeniu dedykowanych ofert oraz „przekuwać lead’y” na zadowolonych klientów
  • poznać narzędzia marketingowe, które skutecznie rozwijają biznes i wspierają sprzedaż usług profesjonalnych
  • w przyszłości pozyskiwać klientów B2B, współpracując bezpośrednio z ekspertami i doradcami z naszych działów merytorycznych
  • wdrażać nowe inicjatywy zwiększające rozpoznawalność marki na rynku krajowym i w regionie CSE

oraz spełniasz wymagania:

  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w firmie świadczącej usługi profesjonalne na podobnym stanowisku - warunek konieczny
  • dobrze radzisz sobie z samodzielną koordynacją zadań i projektów, dbasz o harmonogramy działań i nie boisz się nieszablonowych rozwiązań
  • jesteś osobą sumienną, konsekwentną, umiejącą wyciągać konstruktywne wnioski z raportów i zestawień
  • język angielski nie sprawia Ci problemów, a język biznesowy przekładasz bez przeszkód na poprawną polszczyznę

To szukamy właśnie Ciebie! Zostań członkiem naszego zespołu Marketing & Business Development.

Otrzymasz od nas:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie doradczej
  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, w której dba się o work-life balance oraz wzajemne, serdeczne relacje
  • możliwość udziału w szkoleniach merytorycznych, kursach językowych (angielski lub niemiecki), czy eventach pracowniczych (m.in. wieczory planszówek, sporty grupowe itp.)
  • liczne świadczenia pracownicze (kafeteria benefitów, prezenty okolicznościowe, wyjazdy integracyjne, dostęp do platformy grywalizacyjnej)
  • wygodne biurko w nowoczesnym biurze z dogodną lokalizacją (Metro Rondo Daszyńskiego)

Etapy procesu rekrutacji:

  • selekcja otrzymanych aplikacji pod kątem zgodności z wymogami stanowiskowymi (opcjonalnie: pre-interview telefoniczny)
  • rozmowa z przyszłą Szefową oraz działem HR, podczas której sprawdzimy czy to Ty będziesz naszym nowym członkiem działu Marketingu & BD
  • test językowy oraz opcjonalnie: test analityczny/case study biznesowe (podczas spotkania rekrutacyjnego)

Uwaga! Każdy kandydat, który przesłał do nas swoje CV, otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją dotyczącą procesu.