Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr.15946, dla swojego Klienta CCIG Group, do biura in-house we Wrocławiu poszukuje kandydatów na stanowisko:Lider zespołu call center.
Główne zadania:
- zarządzaniem zespołem Infolinii Sprzedażowej,
- bieżąca praca z zespołem,
- prowadzenie warsztatów, coachingów,
- odpowiedzialność za motywację, organizację i rozwój zespołu,
- monitorowanie i bieżąca kontrola wskaźników związanych z jakością oraz ze sprzedażą,
- kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta oraz sprzedaży,
- analizowanie i tworzenie raportów, zestawień, prezentacji,
- współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych,
- bieżąca współpraca z Klientem oraz przełożonym,
- raportowanie wyników pracy swojej i zespołu.
Oczekiwania:
- doświadczenie minimum 6 miesięcy w zarządzaniu zespołem Contact Center lub minimum 12 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu w firmach w branży energetycznej, finansowej, ubezpieczeniowej,
- doświadczenie minimum 6 miesięcy na projektach sprzedażowych w Contact Center na stanowisku konsultanta lub pracownika Back Office),
- znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym w szczególności MS Excel oraz MS Power Point,
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość systemów i aplikacji Call Center,
- możliwość pracy w trybie zmianowym od 7- 20 oraz w wybrane soboty i niedziele,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w biurze w centrum Wrocławia,
- atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale 5 384-6276 zł brutto,
- duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- profesjonalny onboarding,
- brak dress code'u,
- bieżące wsparcie przełożonego,
- stabilne zatrudnienie.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!