Pracodawca:
MIREX Sp. z o.o.
Zadania:
- wprowadzanie , dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów księgowych,
- ksiegowanie rozliczeń międzyokresowych czynnych,
- rozliczanie magazynów,
- weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i podatkowym,
- uzgadnianie sald, bieżąca analiza poplawności zapisów na kontach księgowych i rozrachunkowych,
- aktywny udział w zamknięciu miesiąca i roku,
- utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami,
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów księgowych oraz przestrzeganie procedur.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- znajomość aktualnych przepisów i zagadnień z zakresu rachunkowości i podatków,
- doświadczenie na stanowisku księgowego ok. 5 lat,
- znajomość MS Excel,
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole i komunikacji z innymi działami firmy,
- mile widziana znajomość systemu COMARCH XL.
Oferujemy:
- pracę na pełny etat,
- stabilne warunki zatrudnienia.
O pracodawcy:
MIREX jest firmą z ponad 20-letnią tradycją. Rozpoczęła działalność na Podbeskidziu, gdzie obecnie znajduje się jej główna siedziba w Bielsku-Białej. Przez lata firma nieustannie rozwija się i poszerza zarówno ofertę, jak i obszar działania.
W ramach swojej działalności MIREX koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości produktów oraz usług, odpowiadając na potrzeby klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i profesjonalizmowi, osiągnęła zaufanie w branży, co pozwala jej skutecznie konkurować na rynku.
Firma z zaangażowaniem podejmuje działania na rzecz stałego doskonalenia i innowacji, co wpływa na jej rozwój oraz stabilną pozycję w sektorze. Współpraca z MIREX jest dobrą decyzją dla tych, którzy poszukują rzetelnych partnerów w swojej działalności.