Wilhelmsen Business Service Center (WBSC) wchodzi w skład holdingu Wilhelmsen, który od ponad 160 lat jest światowym dostawcą usług i produktów dla branży morskiej. WBSC jest jedną z kilku zlokalizowanych w Szczecinie spółek Wilhelmsen i jako Centrum Usług Wspólnych świadczy usługi z zakresu wsparcia działalności biznesowej oraz finansów, HR i IT dla spółek będących częścią holdingu na całym świecie. Siłą WBSC jest atmosfera budowana przez zatrudnionych w nim ludzi, którzy jako specjaliści z zaangażowaniem i pasją dbają o wysoki poziom wykonywanych zadań oraz aktywnie uczestniczą w budowaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów. Obecnie WBSC w Szczecinie zatrudnia ponad 180 osób i cały czas poszerza swoją działalność o kolejne obszary zarówno biznesowe jak i geograficzne.
W związku z udoskonalaniem pracy biura poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynatora ds. Administracjnych.
Koordynator ds. Administracyjnych
Lokalizacja: Szczecin
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa recepcji biura – przyjmowanie gości, obsługa połączeń telefonicznych, przyjmowanie poczty, obsługa kurierów,
- Organizacja i kontrola przepływu dokumentów wewnątrz spółki,
- Zaopatrzenie biura w podstawowe artykuły,
- Dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, ekspresy,
- Kontakt z administracją budynku,
- Opisywanie i rozdysponowywanie faktur kosztowych,
- Dokonywanie rezerwacji związanych z podróżami krajowymi i zagranicznymi dla pracowników firmy,
- Sporządzanie różnych dokumentów, pism, wypełnianie formularzy,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami,
- Koordynacja flotą (rejestracja samochodow, obsługa leasingu, ubezpieczenie, wydawanie kart paliwowych),
- Archiwizacja i sortowanie dokumentów/umów,
- Przygototowywanie, zarządzanie i administracja ubezpeczenieniami (np.biura etc).
Aplikuj, jeśli charateryzuje Cię:
- Doskonała organizacja pracy,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Komunikatywność,
- Sumienność, dokładność i zorientowanie na cel,
- Wysoka kultura osobista,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Poczucie stabilności zapewnione przez konkurencyje wynagrodzenie oraz możliwość stałego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00,
- Ubezpieczenie na życie i zdrowie pracownika finansowane przez pracodawcę,
- Pełne wdrożenie do pracy (Twoi koledzy i koleżanki zadbają o to, abyś czuł się pewnie i komfortowo wykonując swoje codzienne zadania),
- Kulturę work life balance oraz akcje wspierające wellbeing – ważny jest dla nas Twój komfort,
- Udział w szkoleniach zarówno z kompetencji miękkich jak i specjalistycznych, który wspomoże Twój rozwój zarówno osobisty jak i zawodowy.
Dodatkowe benefity:
- Prywatna opieka medyczna (pakiet Premium),
- Karta sportowa,
- Znaczący dodatek wakacyjny “Wczasy pod gruszą”,
- Karty przedpłacone na Święta Bożonarodzeniowe,
- Kurs angielskiego w formie online opłacany przez firmę,
- Nieograniczony dostęp do platformy e-learning na LinkedIn,
- Program poleceń pracowników,
- Owoce i warzywa w biurze,
- Imprezy integracyjne.