Wilhelmsen
Szczecin Żegluga
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 lipca 2022. Zobacz aktualne

Koordynator ds. Administracyjnych

Wilhelmsen Szczecin
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa o pracę

Wilhelmsen Business Service Center (WBSC) wchodzi w skład holdingu Wilhelmsen, który od ponad 160 lat jest światowym dostawcą usług i produktów dla branży morskiej. WBSC jest jedną z kilku zlokalizowanych w Szczecinie spółek Wilhelmsen i jako Centrum Usług Wspólnych świadczy usługi z zakresu wsparcia działalności biznesowej oraz finansów, HR i IT dla spółek będących częścią holdingu na całym świecie. Siłą WBSC jest atmosfera budowana przez zatrudnionych w nim ludzi, którzy jako specjaliści z zaangażowaniem i pasją dbają o wysoki poziom wykonywanych zadań oraz aktywnie uczestniczą w budowaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów. Obecnie WBSC w Szczecinie zatrudnia ponad 180 osób i cały czas poszerza swoją działalność o kolejne obszary zarówno biznesowe jak i geograficzne.

W związku z udoskonalaniem pracy biura poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynatora ds. Administracjnych.

Koordynator ds. Administracyjnych

Lokalizacja: Szczecin

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa recepcji biura – przyjmowanie gości, obsługa połączeń telefonicznych, przyjmowanie poczty, obsługa kurierów,
  • Organizacja i kontrola przepływu dokumentów wewnątrz spółki,
  • Zaopatrzenie biura w podstawowe artykuły,
  • Dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, ekspresy,
  • Kontakt z administracją budynku,
  • Opisywanie i rozdysponowywanie faktur kosztowych,
  • Dokonywanie rezerwacji związanych z podróżami krajowymi i zagranicznymi dla pracowników firmy,
  • Sporządzanie różnych dokumentów, pism, wypełnianie formularzy,
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami,
  • Koordynacja flotą (rejestracja samochodow, obsługa leasingu, ubezpieczenie, wydawanie kart paliwowych),
  • Archiwizacja i sortowanie dokumentów/umów,
  • Przygototowywanie, zarządzanie i administracja ubezpeczenieniami (np.biura etc).

Aplikuj, jeśli charateryzuje Cię:

  • Doskonała organizacja pracy,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Komunikatywność,
  • Sumienność, dokładność i zorientowanie na cel,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Poczucie stabilności zapewnione przez konkurencyje wynagrodzenie oraz możliwość stałego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00,
  • Ubezpieczenie na życie i zdrowie pracownika finansowane przez pracodawcę,
  • Pełne wdrożenie do pracy (Twoi koledzy i koleżanki zadbają o to, abyś czuł się pewnie i komfortowo wykonując swoje codzienne zadania),
  • Kulturę work life balance oraz akcje wspierające wellbeing – ważny jest dla nas Twój komfort,
  • Udział w szkoleniach zarówno z kompetencji miękkich jak i specjalistycznych, który wspomoże Twój rozwój zarówno osobisty jak i zawodowy.

Dodatkowe benefity:

  • Prywatna opieka medyczna (pakiet Premium),
  • Karta sportowa,
  • Znaczący dodatek wakacyjny “Wczasy pod gruszą”, 
  • Karty przedpłacone na Święta Bożonarodzeniowe,
  • Kurs angielskiego w formie online opłacany przez firmę,
  • Nieograniczony dostęp do platformy e-learning na LinkedIn, 
  • Program poleceń pracowników,
  • Owoce i warzywa w biurze,
  • Imprezy integracyjne.

Podobne oferty

URBA Sp. z o.o.
Kraków
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij