Konsultant Zespołu Obsługi Klienta na Infolinii Banku Pekao SA
Miejsce pracy: Kraków, Łódź
Czy wiesz, że:
CBB to Contact Center Banku Pekao S.A.
Codziennie od 18 lat obsługujemy klientów Banku służąc im wsparciem i pomocą.
Jakość jest dla nas najważniejsza, a uśmiech klienta to największe podziękowanie.
Wśród nas brakuje tylko Ciebie!
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Telefoniczną pomoc dla klientów Banku w korzystaniu z kart płatniczych – odblokowywanie, zastrzeganie i inne czynności serwisowe
- Wsparcie w korzystaniu z aplikacji mobilnej PeoPay i serwisu internetowego Pekao24
- Odpowiadanie na telefoniczne zapytania o produkty i usługi Banku Pekao
- Przyjmowanie zgłoszeń technicznych dotyczących działania aplikacji i strony internetowej,
- Ofertowanie w trakcie rozmów serwisowych
- Tworzenie pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce.
Czego oczekujemy?
- Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami,
- Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzania wiedzy, zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu,
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy.
- Sprawna obsługa w podstawowym zakresie programów komputerowych takich jak MS Outlook, Excel czy Word
- Dyspozycyjność zmianowa - obsługujemy klientów całą dobę
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy „na słuchawce”
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego
- - za obsługę w językach obcych dodatkowy bonus!
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – 1/2, 3/4 lub cały etat
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do wakacji
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię co miesiąc uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz nagrody za działania sprzedażowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.