Dołącz do naszego nowego zespołu! Poszukujemy przyjaznych osób, którzy są zorientowane na szczegóły, aby skutecznie wspierać klientów w zakresie doradztwa dla klientów, konfiguracji i rozwiązywania problemów.
Opis pracy
- Obsługa klienta w zakresie wsparcia z językiem niemieckim dla produktów oferowanych na platformie streamingowej
- Komunikowanie się z klientami w profesjonalny sposób
- Zrozumienie obaw klientów, diagnozowanie i poprawianie błędów
- Przetwarzanie ponownego przetwarzania roszczeń gwarancyjnych
- Utrzymywanie relacji z klientami od zapytania do rozwiązania
Wymagania i umiejętności
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1)
- Umiejętność szybkiego nawiązania relacji z klientem, inicjowania i prowadzenia rozmowy
- Empatia
- Zorientowane na szczegóły
- Otwartość na dalszy rozwój
Nasza oferta
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stałe zatrudnienie
- Programy szkoleniowe i rozwojowe
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Prywatna opieka medyczna
- Program ubezpieczenia grupowego, program sportowy i rekreacyjny
- Dynamiczne i międzynarodowe środowisko pracy z wieloma możliwościami kariery
- Działania społeczne, wydarzenia i uroczystości
- Międzynarodowe środowisko