Konsultant Wsparcia Klienta

Praca
Lublin
nie podano

Concentrix to amerykańska korporacja zarządzająca relacjami z klientami, posiadająca swoje oddziały na sześciu kontynentach.

Naszą wizją jest stać się największą na świecie firmą outsourcingową, bogatą w różnorodność i talent.

Dołącz do nas!

Obowiązki:

  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi

Wymagania:

  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Biegłość w obsłudze sprzętów elektronicznych
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
  • Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem

Oferta:

  • Umowa o pracę
  • Obsługujemy naszych Klientów 24/7
  • Bogaty pakiet socjalny (bezpłatna karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki u naszych partnerów biznesowych)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie

To jeszcze nie koniec korzyści…

Dodatkowo gwarantujemy

Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×