CCIG Group to jest z największych i najszybciej rozwijających się w branży Call & Contact Center firm.
Wraz z rozwojem Działu Multilingual w Warszawie poszukujemy osób, które posługują się językiem hiszpańskim oraz angielskim.
Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe oraz interpersonalne w międzynarodowym środowisku to zaaplikuj do nas już dziś!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim,
- informowanie klientów na temat dostępnych lotów, regulaminu itp,
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.
Wymagania:
- znajomość języka hiszpańskiego na poziomie B2 lub wyższym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość.
- dostępność w godzinach 9.00 - 18.00 od poniedziałku do piątku.
- dostępność od 22.06.
Oferujemy Ci w zamian:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 18.00,
- pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość rozwoju w strukturze firmy,
- pracę z najlepszymi w międzynarodowym środowisku.