CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Konsultant Wizzair English/Spanish

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca
Umowa zlecenie

CCIG Group to jest z największych i najszybciej rozwijających się w branży Call & Contact Center firm.

Wraz z rozwojem Działu Multilingual w Warszawie poszukujemy osób, które posługują się językiem hiszpańskim oraz angielskim.

Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe oraz interpersonalne w międzynarodowym środowisku to zaaplikuj do nas już dziś!


Do Twoich zadań należeć będzie:

- obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim,

- informowanie klientów na temat dostępnych lotów, regulaminu itp,

- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.


Wymagania:

- znajomość języka hiszpańskiego na poziomie B2 lub wyższym,

- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,

- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość.

- dostępność w godzinach 9.00 - 18.00 od poniedziałku do piątku.

- dostępność od 22.06.


Oferujemy Ci w zamian:

- atrakcyjne wynagrodzenie,

- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 18.00,

- pakiet szkoleń, które przygotują Cię do samodzielnej pracy,

- możliwość rozwoju w strukturze firmy,

- pracę z najlepszymi w międzynarodowym środowisku.