CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce.
Konsultant Infolinii Lotniczej z j. hiszpańskim!
Zrób krok w kierunku rozwoju swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś. Zaczynamy 30.05!
Twoje zadania:
- obsługa infolinii przychodzącej w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji.
- obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
- wsparcie pasażerów w procesie reklamacji,
- wspieranie pasażerów na każdym etapie podróży,
- zapewnienie odpowiedniej pomocy osobom o specjalnych potrzebach,
- wsparcie klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
- język hiszpański na poziomie B2 lub wyższym,
- język angielski lub polski na poziomie B2 lub wyższym (niezbędny by wziąć udział w szkoleniu),
- dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (9.00 - 18.00 od pn-pt),
- otwartość, komunikatywność, chęć niesienia pomocy,
- dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian:
- gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
- dwie wypłaty w miesiącu,
- dodatkowe benefity: karta Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne oraz ubezpieczenie na życie,
- pakiet szkoleń, które pozwolą Ci przygotować się do realizacji zadań,
- rozwojową pracę międzynarodowym zespole specjalistów, wśród których będziesz zdobywać doświadczenie,
- możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.