Zakres obowiązków / opis stanowiska
- Doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań spełniających oczekiwania klienta,
- Udzielanie wsparcia w zakresie obsługi, uruchamiania urządzeń dystrybuowanych przez naszą firmę,
- Dbanie o podtrzymanie ciągłości zakupowej i monitorowanie potrzeby klientów,
- Budowanie nowych relacji w oparciu o istniejącą bazę kontaktów oraz samodzielne przeprowadzanie badania rynku,
- Współpraca z pozostałymi członkami zespołu,
- Udoskonalanie swojego warsztatu pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych),
- Współtworzenie polityki produktowej firmy oraz monitorowanie sytuacji w naszej branży (działania konkurencji, pojawianie się nowości produktowych),
- Zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów odwiedzających salon sprzedaży (w tym obsługi administracyjnej: przygotowywanie oferty, dokumentów sprzedaży).
Wymagania konieczne
- wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
- umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych,
- znajomość podstaw elektrotechniki,
- znajomość zagadnień foto-optyki,
- umiejętność zarządzania relacjami z klientem,
- umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in. up-selling i crossselling,
- umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
- prawo jazdy kat. B mile widziane,
- znajomość pakietu Office,
- mile widziana znajomość podstaw konfiguracji sieci TCP/IP,
- doświadczenie na podobnym stanowisku i branży zabezpieczeń lub elektrotechnicznej mile widziane.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie oparte na solidnej podstawie oraz premii miesięcznej uzależnionej od wyników sprzedaży zespołu handlowego,
- swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
- ścieżkę rozwoju zawodowego opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
- pracę w zespole fajnych, profesjonalnych ludzi nakierowanych na realizację zadań,
- wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych,
- niezbędne narzędzia pracy.