CCIG Group Sp. z o.o.
Rzeszów Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 stycznia 2022. Zobacz aktualne

Konsultant infolinii obsługowej

CCIG Group Sp. z o.o. Rzeszów
Nie podano
Praca dodatkowa, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.


Zadania:

  • Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu,
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
  • Dbanie o wizerunek marki,

Oczekiwania:

  • Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Umiejętność budowania relacji,
  • Odpowiedzialność, dokładność,
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej.

Oferujemy:

  • Stabilną współpracę :)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy :)
  • Profesjonalne przygotowanie do roli Konsultanta infolinii obsługowej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną kulturę organizacyjną opartą na szacunku, współpracy i zaangażowaniu.

Podobne oferty

CCIG Group Sp. z o.o.
Rzeszów
Nie podano
CCIG Group Sp. z o.o.
Rzeszów
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij