Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.
Zadania:
- Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu,
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- Dbanie o wizerunek marki,
Oczekiwania:
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność budowania relacji,
- Odpowiedzialność, dokładność,
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
- Stabilną współpracę :)
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy :)
- Profesjonalne przygotowanie do roli Konsultanta infolinii obsługowej,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną kulturę organizacyjną opartą na szacunku, współpracy i zaangażowaniu.