Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group.
CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce. Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa infolinii (połączenia przychodzące),
- Przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów,
- Obsługa korespondencji mailowej, live-chatów,
- Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
- Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
- Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach,
- Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
- Wsparcie klienta w oficjalnej korespondencji.
Nasze wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,
- Otwartość i komunikatywność,
- Umiejętność pracy pod presją oraz wyszukanie rozwiązań,
- Dyspozycyjność minimum 120 h w godzinach pracy projektu (projekt pracuje 24/7),
- Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz chęć do pracy.
To oferujemy:
- Gwarantowana stawka za każdą godzinę + system prowizyjny,
- Dwie wypłaty w miesiącu,
- Pakiet wdrożeniowy, który profesjonalnie przygotuje do realizacji zadań,
- Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport),
- Prywatne ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie,
- Praca w międzynarodowym zespole,
- Wsparcie trenera oraz doświadczonego zespołu,
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- Dostęp do biblioteki, sali relaksu oraz karty rabatowej,
- Atmosfera sprzyjająca pracy.