CCIG Group to największa organizacja w branży Call and Contacts w Polsce. Dynamiczny rozwój firmy pozwala nam na rozszerzenie rynków o kolejne języki. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby ze znajomością języka hiszpańskiego. Zrób krok w kierunku rozwoju swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś.
Konsultant Infolinii Lotniczej z j. hiszpańskim!
Zrób krok w kierunku rozwoju swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś. Zaczynamy 09.05!
Twoje zadania:
- obsługa infolinii przychodzącej w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji.
- obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
- wsparcie pasażerów w procesie reklamacji,
- wspieranie pasażerów na każdym etapie podróży,
- zapewnienie odpowiedniej pomocy osobom o specjalnych potrzebach,
- wsparcie klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
- język hiszpański na poziomie B2 lub wyższym,
- język angielski na poziomie B2 lub wyższym (niezbędny by wziąć udział w szkoleniu),
- otwartość i komunikatywność,
- dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (9.00 - 18.00 od pn-pt) od 09.05,
- dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian:
- gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
- dwie wypłaty w miesiącu,
- dodatkowe benefity: karta Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne oraz ubezpieczenie na życie,
- pakiet szkoleń, które pozwolą Ci przygotować się do realizacji zadań,
- rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
- możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.