CCIG GROUP to największa firma branży Call Center w Polsce. Prowadzimy 13 biur na terenie Polski i 2 poza jej granicami. Dynamiczny rozwój firmy pozwala nam na rozszerzenie rynków o kolejne języki. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby ze znajomością języka angielskiego na stanowisko:
Konsultant Infolinii Lotniczej z j. angielskim!
Zrób krok w kierunku rozwoju swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś.
Zaczynamy 27.06!
Twoje zadania:
- obsługa infolinii przychodzącej w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji,
- obsługa korespondencji mailowej,
- obsługa live-chatu,
- obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
- wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
- obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
- wsparcie Klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
- język angielski na poziomie B2 lub wyższym,
- otwartość i komunikatywność,
- umiejętność nawiązywania relacji,
- dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (projekt pracuje 24h/7dni w tygodniu), zaczynamy 27.06!
- zaangażowanie i sumienność w wykonywanych obowiązkach,
- umiejętność pracy zespole.
Oferujemy w zamian
- gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
- dwie wypłaty w miesiącu,
- elastyczny grafik,
- pakiet szkoleń, które pozwolą Ci przygotować się do realizacji zadań,
- pakiet benefitów: karta Miltisport, prywatne ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna,
- rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
- opiekę trenerską oraz wykwalifikowanej kadry managerskiej,
- możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.