Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG GROUP, największej w branży Call i Contact Center w Polsce.
Obecnie, poszukujemy studentów, którzy chcieliby rozpocząć swoją karierę w branży Call Center jako:
Twoimi zadaniami będą:
- telefoniczna obsługa zgłoszeń zdarzeń drogowych,
- przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków,
- organizacja samochodów zastępczych, noclegów, podróży powrotnych dla kierowców,
- monitoring napraw warsztatowych,
- organizacja pomocy drogowej za granicą.
Czego wymagamy:
- łatwości nawiązywania pozytywnych relacji,
- umiejętności szukania rozwiązań, wyszukiwania niezbędnych informacji,
- wysokiej kultury osobistej,
- umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
- dyspozycyjności minimum 120h w miesiącu w systemie zmianowym (projekt pracuje w godzinach 7.00 - 22.00),
- gotowości do pracy w weekendy i święta.
Mile widziane doświadczenie w branży Call Center.
Oferujemy:
- stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
- pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry managerskiej,
- współpraca z doświadczonym zespołem specjalistów,
- możliwość rozwoju w strukturach CCIG GROUP,
- pełny dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz kart zniżkowych,
- atmosferę sprzyjającą pracy.