Twoim zadaniem będzie:
- Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta (infolinia przychodząca, bez elementów sprzedaży)
To Twoje kompetencje? Szukamy właśnie Ciebie!
- Komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie do pracy z Klientem
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Gotowość do pracy na pełny etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 lub 9.00–17.00)
- Wykształcenie min. średnie
- Gotowość do pracy zdalnej na czas pandemii - zapewniamy sprzęt i pełne przeszkolenie
Ciesz się dodatkowymi benefitami!
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty Generali)
- Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
- Bezpłatna nauka języka angielskiego
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach