Concentrix to amerykańska korporacja zarządzająca relacjami z klientami,
posiadająca swoje oddziały na sześciu kontynentach.
Naszą wizją jest stać się największą na świecie firmą outsourcingową, bogatą w różnorodność i talent.
Dołącz do nas!
Obecnie do naszego oddziału w Lublinie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. wsparcia technicznego
Obowiązki:
- Obsługa połączeń przychodzących
- Obsługa Klientów polskojęzycznych
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Wymagania:
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
- Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Oferta:
- Umowa o pracę na pełen etat
- Praca od poniedziałku do niedzieli od 07:00 do 22:00 oraz 3 dyżury nocne w kwartale
- Bogaty pakiet socjalny (bezpłatna karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki u naszych partnerów biznesowych)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie