Teleperformance Polska
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 lutego 2022. Zobacz aktualne

Konsultant ds. wsparcia klientów z językiem hiszpańskim

Rekrutacja zdalna
Teleperformance Polska Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Twój zakres obowiązków:

  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta hiszpańskojęzycznego, poprzez odbieranie połączeń przychodzących oraz za pośrednictwem poczty e-mail oraz czatu;
  • Raportowanie powtarzających się problemów klientów do lidera zespołu i odpowiednich działów wewnętrznych;
  • Dokumentowanie spraw dotyczących sprzedawców oraz kupujących.

Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, min. na poziomie B2;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Komunikatywność, poprawność i płynność językowa.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta platformy e-commerce / sklepów internetowych;
  • Znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkolenia wewnętrzne;
  • Miesięczne premie wynikowe;
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, tworzonej przez zespół nastawiony na długofalowe relacje.
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij