CALZ POLSKA to część włoskiej grupy Calzedonia Group, której sercem jest sieć ponad 150 tętniących życiem sklepów – Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis oraz Falconeri. Każda z pięciu marek jest wyjątkowa i w swoich kolekcjach odzwierciedla połączenie komercyjnej wizji, trendów i kreatywności. Każdego dnia dbamy o naszych Klientów dostarczając im najwyższej jakości bieliznę oraz odzież, stawiając na indywidualną obsługę klienta. Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa (Rondo ONZ)
Twoje zadania:
- Odpowiadanie na zapytania mailowe, telefoniczne oraz przez chat klientów sklepów internetowych Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri.
- Praca z klientem z Niemiec, Austrii Dostarczanie dokładnych i kompletnych informacji klientowi, stosując odpowiednie metody/narzędzia udostępnione przez firmę. i Szwajcarii (komunikacja wyłącznie w j. niemieckim).
- Dostarczanie dokładnych i kompletnych informacji klientowi, stosując odpowiednie metody/narzędzia udostępnione przez firmę.
U Kandydatów szukamy:
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.
- Profesjonalnego podejścia do kontaktu z klientem.
- Dobrej organizacji, sumienności i dokładności. w mowie i piśmie.
Nasze benefity:
- Prywatna opieka medyczna.
- Dostęp do karty Multisport.
- Atrakcyjna zniżka na produkty naszych marek.
- Karta lunchowa (po 6 miesiącach współpracy).
- System premiowy.