CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Dla jednego z naszych kluczowych Klientów poszukujemy osób do obsługi infolinii sklepu internetowego na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi Klienta
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
- Obsługa sklepu internetowego,
- Obsługa połączeń przychodzących,
- Procesowanie zgłoszeń mailowych,
- Obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- Obsługa Klienta zgodna ze standardami,
- Dbałość o pozytywną komunikację z Klientami,
- Aktywne rozwiązywanie problemów Klientów,
- Rozpoznawanie i eskalowanie spraw zgodnie z procesami.
Nasze oczekiwania:- Wykształcenie min. średnie
- Płynna znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i piśmie,
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów WORD i EXCEL,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- Postawa prokliencka, umiejętność budowania relacji,
- Komunikatywność, orientacja na klienta, orientacja na wynik,
- Znajomość języka angielskiego na podstawowym poziomie, mile widziany poziom B2.
- Wysoka kultura osobista,
- Zaangażowanie i pozytywne podejście do realizacji zadań, sumienność.
Oferujemy dla Ciebie:- Atrakcyjną stawkę podstawową, prowizje i atrakcyjne premie - za sukcesy indywidualne i zespołowe,
- Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów,
- Codzienne wsparcie doświadczonego lidera i trenerów,
- Rozwój kompetencji miękkich, w tym kompetencji sprzedażowych,
- Możliwość awansu w strukturach firmy, zgodnie z ustalonymi ścieżkami karier,
- Korzyści - rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps3,
- Możliwość pracy ze znajomymi - przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
- Pracę w centrum Wrocławia - wszystkim dojedziesz :)
- Niezbędne narzędzia do pracy.