CCIG Group Sp. z o.o.
Łódź Obsługa Klienta / Call Center

Konsultant ds. Obsługi Infolinii oraz Chatu

CCIG Group Sp. z o.o. Łódź
Nie podano
Praca
Umowa zlecenie

Największe Call Center w Polsce poszukuje studentów oraz uczniów na stanowisko: 

Konsultant ds. Obsługi Infolinii oraz Chatu największego sklepu z artykułami dla dzieci. 

Mile widziani studenci zaoczni, lub osoby które miały jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze Klienta. 


Zakres obowiązków:

  • Obsługa maila,chat oraz połączeń przychodzących,
  • Odpowiadanie na pytania Klientów,
  • Pomoc w doradztwie wyboru odpowiednich produktów dla swoich pociech,
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów dot. przesyłek.

Wymagania:

  • Dyspozycyjność na pakiecie wdrożeniowym 8-dniowym przygotowującym do pracy na to stanowisko,
  • Dyspozycyjność do pracy min. 25 godzin w tygodniu,
  • Status ucznia lub studenta,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra znajomość gramatyki i ortografii,
  • Mile widziane: znajomość j. ang na poziomie min. B2.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie (podstawa godzinowa 28,10zł + premia)
  • Szkolenie wstępne zakończone certyfikatem,
  • Dołączenie do zgranego i młodego zespołu,
  • Konkursy i spotkania integracyjne,
  • Pracę w centrum Łodzi.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji!

Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

CCIG Group Sp. z o.o.
Łódź
Nie podano
CCIG Group Sp. z o.o.
Łódź
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij