Poszukujemy młodych i zaangażowanych osób, na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej obsługi stałego Klienta znanej sieci z branży energetycznej.
Twoje Zadania:
- wykonywanie połączeń do Klientów,
- prezentowanie aktualnych ofert Klientom,
- doradzanie, negocjowanie i dobór najlepszej oferty dla Klienta,
- realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez managerów.
Czego oczekujemy?
- dyspozycyjność na pakiecie wdrożeniowym na którym wszystkiego nauczymy,
- dyspozycyjność do pracy min. 25h w tygodniu + obecność w min 1 lub 2 soboty w miesiącu,
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- dobra dykcja,
- prezentowanie aktualnych ofert z uwzględnieniem potrzeb Klientów,
- informowanie Klientów o najnowszych usługach i produktach,
- odpowiedzialne podejście do pracy.
Oferujemy: