Chcesz rozpocząć karierę w branży IT? Wiesz co tak naprawdę kryje się za skrótem 5G? Szukamy osób chcących wystartować lub rozwinąć swoją karierę w codziennej współpracy z czołowymi dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego oraz globalnymi operatorami telekomunikacyjnymi. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Chile, przez USA, Europę i Bliski Wschód, aż po Japonię, Koreę Płd. oraz Nową Zelandię. W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję wykorzystać oraz poszerzać swoją wiedzę o systemach telekomunikacyjnych. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
 - Znajomość:
 - podstaw programowania i relacyjnych baz danych
 - Oracle Database i/lub języka PL/SQL
 - środowiska Linux
 - metodologii ITIL
 - umiejętność analitycznego myślenia
 - Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
 - Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
 - Wysoka kultura osobista
 - Dodatkowym atutem będzie:
 - wiedza z dziedziny telekomunikacja
 - wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
 - znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
 - dyspozycyjność
 
TWOJE ZADANIA
- Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
 - Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
 - Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
 - Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
 - Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily basic health-check)
 - Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
 - Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty sql
 
DLA CIEBIE
- Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej
 - Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
 - Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów,
 - Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych,
 - Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach,
 - Praca w Comarch to ponadto:
 - Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
 - Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
 - Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
 - Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
 - Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach
 - Spotkania integracyjne, czy wspólne inicjatywy dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike)