Jesteśmy zespołem ludzi, którzy dbają o komfort i bezpieczeństwo pasażerów na każdym etapie ich podróży. Zajmujemy się m.in. odprawą biletowo-bagażową, kontrolą dokumentów, pomocą osobom wymagającym szczególnej opieki, zagubionym bagażem oraz udzielaniem informacji pasażerom. Naszą misją jest sprawić, aby każdy pasażer czuł się zaopiekowany, a podróż przebiegała sprawnie i w przyjaznej atmosferze.
Planowanie zapotrzebowania na personel i stanowiska obsługi pasażerów w ujęciu długoterminowym i krótkoterminowym.
Tworzenie oraz aktualizowanie procedur i instrukcji operacyjnych, z uwzględnieniem wymagań linii lotniczych, Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz Zarządzającego Portem Lotniczym.
Nadzór nad prawidłowym planowaniem i efektywnym wykorzystaniem dostępnego personelu w obszarze obsługi pasażerskiej.
Koordynacja realizacji zaleceń poaudytowych.
Analiza nieprawidłowości w procesie obsługi pasażerów, opracowywanie działań naprawczych i nadzór nad ich wdrażaniem.
Współpraca oraz nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy działami, liniami lotniczymi i innymi służbami lotniskowymi (ULC, SG itp.).
Rekomendowanie przełożonym zmian proceduralnych oraz inwestycji i zakupów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania obszaru.
Wnioskowanie o przyznawanie premii i nagród podległym pracownikom.
Nadzór operacyjny i administracyjny nad zespołem: rozliczanie czasu pracy, ocena wyników, motywowanie oraz wyciąganie konsekwencji służbowych.
Opracowywanie planów urlopowych oraz harmonogramów miesięcznych.
Prowadzenie korespondencji z liniami lotniczymi, pasażerami i innymi podmiotami, w tym udzielanie odpowiedzi na reklamacje.
Przygotowywanie dokumentacji operacyjnej, administracyjnej oraz materiałów dla działu kadr i płac i przełożonych.
Monitorowanie realizacji usług dodatkowych dla pasażerów oraz prowadzenie rejestrów tych usług.
Analiza metod obsługi pasażerskiej i ich optymalizacja w celu osiągania najlepszych wyników; opracowywanie standardów, procedur i dokumentacji obszaru.
Organizacja oraz udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie obszaru i zgodność z wymaganiami audytowymi.
Przestrzeganie regulaminów i wewnętrznych procedur obowiązujących w Spółce, w tym właściwych dla danego obszaru.
Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (doświadczenie w branży lotniczej lub obsłudze pasażerskiej będzie dodatkowym atutem).
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Umiejętność organizacji pracy zespołu oraz delegowania zadań.
Znajomość procedur lotniskowych oraz standardów bezpieczeństwa i jakości (mile widziana).
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach nietypowych.
Doświadczenie w przygotowywaniu raportów administracyjnych, operacyjnych i finansowych.
Umiejętność analizowania procesów i wdrażania działań usprawniających.
Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.
Zaświadczenie o niekaralności.
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
System szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Opieka medyczna w LUX MED – bezpłatny pakiet podstawowy.
Pakiet Multisport w połowie dofinansowany przez pracodawcę.
Ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę.
Dodatkowe świadczenia socjalne, w tym dofinansowanie urlopu, niskooprocentowane pożyczki, zapomogi.
Zniżki na bilety linii lotniczej LOT.
Zniżki na wakacje w biurze podróży ITAKA do 10%.
Zniżki w sklepach w strefie bezcłowej do 30%.
Firma codziennie obsługuje tysiące pasażerów, umożliwiając im podróże w różnych kierunkach na całym świecie. Pracownicy tej spółki towarzyszą pasażerom od momentu nadania bagażu, zapewniając profesjonalną obsługę na każdym etapie procesu. Zajmują się m.in. wejściem na pokład oraz dbają o to, by samolot był odpowiednio zabezpieczony podczas postoju na płycie lotniska i gotowy do lotu. Zespół składa się z wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy posiadają certyfikaty potwierdzające ich umiejętności w zakresie obsługi naziemnej samolotów.
Pracownicy firmy działają pod presją czasu, co wiąże się z dużą odpowiedzialnością oraz zaufaniem ze strony partnerów. Powierzone im zadania są kluczowe dla sprawnego przeprowadzania operacji lotniczych. Procedury i standardy pracy obligują ich do solidności oraz staranności, a bezpieczeństwo pasażerów i bagażu, jak również komfort podróży, stanowią dla nich najwyższy priorytet.