Aplikuj.pl
Wrocław Nie podano
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 7 listopada 2025. Zobacz aktualne

Kierownik Działu Obsługi Pasażerskiej

Aplikuj.pl Wrocław
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

Pracodawca:

WRO-LOT Usługi Lotniskowe Sp. z o.o.

Opis stanowiska:

Jesteśmy zespołem ludzi, którzy dbają o komfort i bezpieczeństwo pasażerów na każdym etapie ich podróży. Zajmujemy się m.in. odprawą biletowo-bagażową, kontrolą dokumentów, pomocą osobom wymagającym szczególnej opieki, zagubionym bagażem oraz udzielaniem informacji pasażerom. Naszą misją jest sprawić, aby każdy pasażer czuł się zaopiekowany, a podróż przebiegała sprawnie i w przyjaznej atmosferze.

Zadania:

  • Planowanie zapotrzebowania na personel i stanowiska obsługi pasażerów w ujęciu długoterminowym i krótkoterminowym.

  • Tworzenie oraz aktualizowanie procedur i instrukcji operacyjnych, z uwzględnieniem wymagań linii lotniczych, Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz Zarządzającego Portem Lotniczym.

  • Nadzór nad prawidłowym planowaniem i efektywnym wykorzystaniem dostępnego personelu w obszarze obsługi pasażerskiej.

  • Koordynacja realizacji zaleceń poaudytowych.

  • Analiza nieprawidłowości w procesie obsługi pasażerów, opracowywanie działań naprawczych i nadzór nad ich wdrażaniem.

  • Współpraca oraz nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy działami, liniami lotniczymi i innymi służbami lotniskowymi (ULC, SG itp.).

  • Rekomendowanie przełożonym zmian proceduralnych oraz inwestycji i zakupów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania obszaru.

  • Wnioskowanie o przyznawanie premii i nagród podległym pracownikom.

  • Nadzór operacyjny i administracyjny nad zespołem: rozliczanie czasu pracy, ocena wyników, motywowanie oraz wyciąganie konsekwencji służbowych.

  • Opracowywanie planów urlopowych oraz harmonogramów miesięcznych.

  • Prowadzenie korespondencji z liniami lotniczymi, pasażerami i innymi podmiotami, w tym udzielanie odpowiedzi na reklamacje.

  • Przygotowywanie dokumentacji operacyjnej, administracyjnej oraz materiałów dla działu kadr i płac i przełożonych.

  • Monitorowanie realizacji usług dodatkowych dla pasażerów oraz prowadzenie rejestrów tych usług.

  • Analiza metod obsługi pasażerskiej i ich optymalizacja w celu osiągania najlepszych wyników; opracowywanie standardów, procedur i dokumentacji obszaru.

  • Organizacja oraz udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie obszaru i zgodność z wymaganiami audytowymi.

  • Przestrzeganie regulaminów i wewnętrznych procedur obowiązujących w Spółce, w tym właściwych dla danego obszaru.

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (doświadczenie w branży lotniczej lub obsłudze pasażerskiej będzie dodatkowym atutem).

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

  • Umiejętność organizacji pracy zespołu oraz delegowania zadań.

  • Znajomość procedur lotniskowych oraz standardów bezpieczeństwa i jakości (mile widziana).

  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach nietypowych.

  • Doświadczenie w przygotowywaniu raportów administracyjnych, operacyjnych i finansowych.

  • Umiejętność analizowania procesów i wdrażania działań usprawniających.

  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.

  • Zaświadczenie o niekaralności.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.

  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe.

  • Opieka medyczna w LUX MED – bezpłatny pakiet podstawowy.

  • Pakiet Multisport w połowie dofinansowany przez pracodawcę.

  • Ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę.

  • Dodatkowe świadczenia socjalne, w tym dofinansowanie urlopu, niskooprocentowane pożyczki, zapomogi.

  • Zniżki na bilety linii lotniczej LOT.

  • Zniżki na wakacje w biurze podróży ITAKA do 10%.

  • Zniżki w sklepach w strefie bezcłowej do 30%.

O pracodawcy:

Firma codziennie obsługuje tysiące pasażerów, umożliwiając im podróże w różnych kierunkach na całym świecie. Pracownicy tej spółki towarzyszą pasażerom od momentu nadania bagażu, zapewniając profesjonalną obsługę na każdym etapie procesu. Zajmują się m.in. wejściem na pokład oraz dbają o to, by samolot był odpowiednio zabezpieczony podczas postoju na płycie lotniska i gotowy do lotu. Zespół składa się z wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy posiadają certyfikaty potwierdzające ich umiejętności w zakresie obsługi naziemnej samolotów.

Pracownicy firmy działają pod presją czasu, co wiąże się z dużą odpowiedzialnością oraz zaufaniem ze strony partnerów. Powierzone im zadania są kluczowe dla sprawnego przeprowadzania operacji lotniczych. Procedury i standardy pracy obligują ich do solidności oraz staranności, a bezpieczeństwo pasażerów i bagażu, jak również komfort podróży, stanowią dla nich najwyższy priorytet.

Podobne oferty

Aplikuj.pl
Wrocław
Nie podano
Aplikuj.pl
Zdalnie
Nie podano
Aplikuj.pl
Zdalnie
Nie podano
Aplikuj.pl
Wrocław
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij