Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.
A Ty możesz tworzyć go razem z nami!
Poszukujemy kogoś kto dołączy do zespołu Media&Digital i będzie prowadził projekty związane z planowaniem kampanii reklamowych marek takich jak, Tymbark, Tiger, Kubuś, Lubella, Łowicz.
Z nami przeprowadzisz niejedną kampanię, będziesz podejmować strategiczne decyzje związane z doborem nośników kampanii. Reklama na Facebooku, YouTube, w telewizji, a może w prasie? - poznasz czynniki decydujące o efektywnych emisjach i narzędzia badające rynek mediów.
Szukamy osoby, która lubi pracę z liczbami i statystykę, a jeśli dodatkowo ma doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych, zna podstawowe wskaźniki mierzące zasięg i inne parametry kampanii w poszczególnych mediach, to może śmiało nazwać siebie idealnym kandydatem!
Kluczowe zadania:
- realizacja i monitorowanie kampanii reklamowych w poszczególnych mediach
- analiza wydatków mediowych w danych kategoriach produktów i rekomendowanie działań mediowych dla poszczególnych marek
- przygotowywanie raportów dotyczących konsumpcji mediów i trendów na rynku reklamowym
Szukamy Ciebie jeśli:
- lubisz liczby
- wiesz co to jest GRP, cookie, CPP, CPM
- chcesz bardziej poznać mechanizmy rządzące światem telewizji, Internetu, outdooru i innych mediów
- jesteś osobą otwartą na nową wiedzę, a dodatkowo śledzisz trendy w branży mediowej
- lubisz analizować, poszukiwać przyczyn, a tabele i praca z liczbą są tym czego szukasz
- ukończyłeś lub właśnie kończysz studia z zakresu marketingu, nauk społecznych
- lub ekonomicznych
- mile widziane doświadczenie w zakupie kampanii telewizyjnych i/lub online w programaticu, platformach social mediowych
Zapewniamy:
- możliwość pracy z ekspertami w swojej dziedzinie, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i uczą się od siebie nawzajem
- możliwość zapoznania się z badaniami konsumpcji mediów, narzędziami do planowania i zakupu mediów
- udział w planowaniu kampanii reklamowych wiodących na rynku marek z branży spożywczej
- szkolenia i spotkania branżowe, które dodatkowo poszerzą Twoją wiedzę
- pracę w zgranym i dbającym o dobrą atmosferę zespole
- zajęcia z j. angielskiego z native speakerami
- pakiet benefitów w tym m.in. opieka medyczna Luxmed, karta MultiSport