Rekrutacja zdalna
Maspex Wadowice
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.

A Ty możesz tworzyć go razem z nami!

Poszukujemy kogoś kto dołączy do zespołu Media&Digital i będzie prowadził projekty związane z planowaniem kampanii reklamowych marek takich jak, Tymbark, Tiger, Kubuś, Lubella, Łowicz.

Z nami przeprowadzisz niejedną kampanię, będziesz podejmować strategiczne decyzje związane z doborem nośników kampanii. Reklama na Facebooku, YouTube, w telewizji, a może w prasie? - poznasz czynniki decydujące o efektywnych emisjach i narzędzia badające rynek mediów.

Szukamy osoby, która lubi pracę z liczbami i statystykę, a jeśli dodatkowo ma doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych, zna podstawowe wskaźniki mierzące zasięg i inne parametry kampanii w poszczególnych mediach, to może śmiało nazwać siebie idealnym kandydatem!

Kluczowe zadania:

  • realizacja i monitorowanie kampanii reklamowych w poszczególnych mediach  
  • analiza wydatków mediowych w danych kategoriach produktów i rekomendowanie działań mediowych dla poszczególnych marek
  • przygotowywanie raportów dotyczących konsumpcji mediów i trendów na rynku reklamowym

Szukamy Ciebie jeśli:

  • lubisz liczby
  • wiesz co to jest GRP, cookie, CPP, CPM
  • chcesz bardziej poznać mechanizmy rządzące światem telewizji, Internetu, outdooru i innych mediów
  • jesteś osobą otwartą na nową wiedzę, a dodatkowo śledzisz trendy w branży mediowej
  • lubisz analizować, poszukiwać przyczyn, a tabele i praca z liczbą są tym czego szukasz
  • ukończyłeś lub właśnie kończysz studia z zakresu marketingu, nauk społecznych
  • lub ekonomicznych
  • mile widziane doświadczenie w zakupie kampanii telewizyjnych i/lub online w programaticu, platformach social mediowych

Zapewniamy:

  • możliwość pracy z ekspertami w swojej dziedzinie, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i uczą się od siebie nawzajem
  • możliwość zapoznania się z badaniami konsumpcji mediów, narzędziami do planowania i zakupu mediów
  • udział w planowaniu kampanii reklamowych wiodących na rynku marek z branży spożywczej
  • szkolenia i spotkania branżowe, które dodatkowo poszerzą Twoją wiedzę
  • pracę w zgranym i dbającym o dobrą atmosferę zespole
  • zajęcia z j. angielskiego z native speakerami
  • pakiet benefitów w tym m.in. opieka medyczna Luxmed, karta MultiSport
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij