Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.
W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.
Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.
W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.
>
- rozwój dystrybucji na rynkach CEE (m.in. Litwa, Łotwa, Estonia, Rumunia) w oparciu o strategię firmy
- budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z kluczowymi partnerami handlowymi (sieci drogeryjne i kosmetyczne)
- przygotowywanie ofert handlowych oraz promocyjnych w celu realizacji założonych celów biznesowych
- odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych firmy
- współpraca z Sales Managerem oraz Brand Managerami w celu dostosowania kampanii i narzędzi wspierających sprzedaż do specyfikacji lokalnych rynków oraz z zespołem PH w celu identyfikowania zapotrzebowania na produkty w sieciach
- monitorowanie i egzekwowanie podejmowanych działań
- raportowanie wyników sprzedaży do Zarządu
- zarządzanie strukturą reprezentantów firmy na rynkach międzynarodowych
>
- min. rok doświadczenia na stanowisku JKAM, preferowane w branży FMCG , beauty lub pokrewnej
- orientacja na wynik, skuteczność oraz determinacja w dążeniu do celu
- proaktywność w działaniach i postawa nastawiona na szukanie rozwiązań
- skuteczne umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe i analityczne
- doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą międzynarodową, szczególnie na rynkach CEE
- umiejętność budowania relacji biznesowych oraz prowadzenia skutecznych negocjacji
- wysokie umiejętności komunikacyjne
- min. dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, PowerPoint)
>
- elastyczna forma zatrudnienia - B2B / UoP
- hybrydowy tryb pracy (2 dni pracy z biura)
- możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowych
- narzędzia pracy (samochód, telefon, tablet)
- ubezpieczenie na życie
- opieka medyczna
- karta Multisport
- zniżki pracownicze
>